Håller de jag lovar :P

Ja, jag lovade ju min medressenär för dagens resa att jag skulle skriva mer i bloggen idag. Frida som hon nu heter började att göra ett blogginlägg igår till mig med en rubrik sen skulle JAG skriva resten, det kunde hon ju glömma! Jag var inte alls på nå blogghumör då! Men nu tar jag mig i kragen och skriver att jag kommer lämna landet i 2 veckor, det ska bli så underbart! Känns absolut inte som att vi ska åka, men de kommer kännas så närmare när man sitter p planet kanske =)

Nu ska jag packa klart det sista, mamma kommer ner runt 3 tiden och ska surra på lite in i de sista! Ha det underbart här hemma för de kommer jag ha!

Ni behöver ju inte tänka på mig när ni jobbar bara för att jag kommer tänka på er ;P

Heeeej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0