nu går det segt framåt..

Exakt idag är det två veckor tills jag o stumpan drar iväg. Tror aldrig att jag längtar så här mycket till en utlandsresa!
Har verkligen slitet för detta känner jag. Jag jobbar heltid och pluggar också, får inte många lediga dagar. och när jag är ledig o inte pluggar då får jag dåligt samvete...
Men snart så är de dags att bara njuta av livet med världens bästa och få sol och shoppa:)
Sjukt att jag gått ner i vikt, har på mig jeans nu som jag knappt fick igen för ett tag sen och mina vita shorts dom hänger på mig :)

Nu ska jag o en arbetskompis dra en sväng på ikea=) Sen ska jag o Frida vinna lite pengar på bilbingo =)

Jag o min STORA fisk i stugan :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0