surströmming =)

Vilken underbar söndag..har väldigt besluts ångest nu hur jag ska göra idag. Jag vill: Sola, tvätta, städa, åka på ikea, äta surströmming hos mormor och morfar, bara slappa i min ensamhet. Men jag måste ju välja kan ju inte göra allt de. Så nu har jag tvättat lite, ska städa lite och sen sätta mig ute, solen har inte riktigt kommit till min altan ännu :) sen blir det surströmming, Det blir nog bra de:)
så ser min dag ut.
Imorgon är det jobb igen likaså tisdag, imorgon ska jag o frida grejja lite inför resan, dvs fixa lite musik=)

Men nu för att jag ska hinna göra allt så ska jag skynda mig, mormor ringde precis och sa att jag var välkommen klokcan 4 =)

Ta det lugnt i värmen!


Kommentarer
Postat av: frida

Hur kan man äta nått som luktar så illa? :P

2009-08-09 @ 20:16:33
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0