Har kommit på att jag bor i en resväska, men i love it!

Ja fridas o min semester i turkiet var helt underbar. Vi har hunnit så mycket tycker jag, dock inga stora avancerade utflykter men vi har sett ganska mycket och åkt runt lite. När vi skulle åka hem märkte vi hur mycket vi kunnat göra. Vi har med andra ord missat massa :)
Men jag är jätte nöjd med resan, vart dock en stor hemlängtan där sista dagarna, men nu vill man såklart tillbaka! Håller på och planerar in för nästa års resor. Över nyår kan det bli england med fotboll och dyligheter:)
Till sommaren kan de bli Grekland:) Men vill ju till Usa också får se om jag kan klämma in det nånstans. Jag ska iaf spara MASSA pengar o resa, det är ju helt fantastiskt!
Men Frida finns Ufon? Hur blev Eva och Adam till? Tell me =)

Imorgon bär de av till Östersund för att på tisdag åka till Åre på kurs:)

Nu ska jag snart umgås lite med Anna, ska bli trevligt:) Även att hon ska köpa med sig mat =)

Annars kommer mitt liv se ut som så här de nämaste månaderna:
Umgås med dom jag gillar.
Träna som fan.
Äta bra.
Och ta vara på tiden som singel, när som helst klickar de rätt:) haha









Kommentarer
Postat av: Frida

O så vackert ;P

2009-09-13 @ 19:26:03
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag glömde svara på dina frågor. Ufon finns inte. Det är nog bara tokiga människor som kan se sånt. Eva och Adam kom till genom att gud kände för att ha ett dockskåp att sitta och leka med. Så enkelt var det ;)

2009-09-14 @ 09:25:36
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0